Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с парното

    Здравейте колеги,появи ми се наскоро един проблем с парното.Работеше си нормално и един ден просто спря и не иска да работи,нито на топло нито на студено.Каква може да бъде причината?
    alfa romeo 155 1.8 twin spark

  • #2
    Първоначално публикувано от venko Покажи съобщение
    Здравейте колеги,появи ми се наскоро един проблем с парното.Работеше си нормално и един ден просто спря и не иска да работи,нито на топло нито на студено.Каква може да бъде причината?
    перката... по-точно резисторите на перката, ако ен си с климатроник! Разясни малко какъв точно е проблема и какво правиш!


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3


      по беглото обяснение на колегата бих предположил че е с климатроник и му е умряло таблото за управление. Но това си е гадаене докато не каже повече
      Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
      Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
      Peugeot 508 RXH 02.2013

      Comment


      • #4
        Климатроник нямам.Проблема е следния ,че не духа нито топло нито студено изобщо.На всичките степени го въртя и нищо.Махнах врътките да видя дали има там нещо прекъснато,но всичко си е наред.
        alfa romeo 155 1.8 twin spark

        Comment


        • #5
          А дали нетие изгорял някои бушон. На старата ми беше и изгорял един бушон и не включваше парното
          Last edited by vesak; d.m.y г., 16:38.
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 1992 - bivsha
          Alfa Romeo 155 1.8 TS 1994 - bivsha
          Alfa romeo 155 2.0 16v 1996 - nastoqshtna
          sigpic

          Comment


          • #6
            Бушона сигурно е изгорял, но едвали само това е проблемат. Извади черната платка, която се намира в краката на пътника под жабката. На нея има три съпротивления и термозащита. със сигурност две от тях са изгорели. Доколкото цената на нова платка е стряскаща - налага се да навиеш на съпротивленията реотан с подходящо съпротивление. Лошото е, че трябва да се елиминира и защитата защото още при първото пускане изгаря. Ако не разбираш от тоци - помоли приятел за съдействие за да не се запалиш! Това е от мен.
            Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
            Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
            "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
            When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Ass Покажи съобщение
              Бушона сигурно е изгорял, но едвали само това е проблемат. Извади черната платка, която се намира в краката на пътника под жабката. На нея има три съпротивления и термозащита. със сигурност две от тях са изгорели. Доколкото цената на нова платка е стряскаща - налага се да навиеш на съпротивленията реотан с подходящо съпротивление. Лошото е, че трябва да се елиминира и защитата защото още при първото пускане изгаря. Ако не разбираш от тоци - помоли приятел за съдействие за да не се запалиш! Това е от мен.
              4-та скорост е "директна" и не минава през въпросната платка. Т.е., ако причината беше там, нямаше да има скорости от 1-3 вкл., но 4-та щеше да си фучи .
              75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
              155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
              FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
              Мненията са като задниците - всеки си има!

              Comment


              • #8
                А този бушон, за който ми казваш къде точно се намира, и по какво мога да разбера че е изгорял?
                alfa romeo 155 1.8 twin spark

                Comment


                • #9
                  До колкото си спомням е на шината под волана а и аз не ги ралзичавам кои е изгорял и кои не на мен братми ми я оправя. Но и това каде се намира несъм на 100 % сигурен.
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 1992 - bivsha
                  Alfa Romeo 155 1.8 TS 1994 - bivsha
                  Alfa romeo 155 2.0 16v 1996 - nastoqshtna
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Там се намира:
                    Attached Files
                    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                    Мненията са като задниците - всеки си има!

                    Comment


                    • #11
                      мерси
                      alfa romeo 155 1.8 twin spark

                      Comment


                      • #12
                        От бушона ли излезе.
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 1992 - bivsha
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 1994 - bivsha
                        Alfa romeo 155 2.0 16v 1996 - nastoqshtna
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Сега вечерта го свалих .Утре ще го сменя и ще пиша да кажа.Да се надяваме ,че е от него иначе требва се вкарвам у филми.
                          alfa romeo 155 1.8 twin spark

                          Comment


                          • #14


                            понякога честно ви се чудя. вие по колите нямате ли си резервни бушони и крушки поне. то верно че аз съм повреден от соц. возилата и не излизам от София без една торба инструменти ама пък съвсем без хич не върви. преди 3 седмици като скъсах ремък в едно село до Севлиево местните хора любезно ми предложиха да ми ослужат с отверка ама като видяха как вадя от багажника гедорета, ключове, два крика направо щяха да припаднат
                            Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                            Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                            Peugeot 508 RXH 02.2013

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                              4-та скорост е "директна" и не минава през въпросната платка. Т.е., ако причината беше там, нямаше да има скорости от 1-3 вкл., но 4-та щеше да си фучи .
                              Ако преди да спре всичко отделните степени са работели - може и да е само бушона.
                              За да не го гориш пак - не включвай на 4-та степен, че следващият път може да не е само бушон!
                              Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
                              Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
                              "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
                              When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

                              Comment

                              Working...
                              X